Archiwum bloga

Projekt eTwinning "Flower and I"

Certyfikat projektu

W projekcie uczestniczy dziewięć europejskich szkół z Turcji, Hiszpanii, Albanii, Azerbejdżanu,  Słowacji i Polski.
Głównym celem projektu było uświadomienie uczniom, czego potrzebują do uprawy roślin. Obserwowali wpływ temperatury, powietrza i wody na wzrost roślin. Zdobyli wiedzę o sadzeniu i pielęgnacji poprzez różne zadania projektowe. Dzieci nauczyły się odpowiedzialności za hodowane przez siebie rośliny poprzez systematyczne podlewanie i pielęgnację. 
Projekt był realizowany od marca do czerwca 2018 r.  Realizowane zadania zostały udokumentowane w formie zdjęć, prezentacji multimedialnych i filmów. 


Nasze logo projektu




REZULTATY DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet
Współpraca z uczestnikami projektu
Wspólne opracowanie planu działań projektowych.




Wspólne utworzenie listy kontaktów.



Utworzenie tablicy prezentującej etapy rozwoju hodowanych roślin przez wszystkich uczestników projektu



Wspólne utworzenie katalogu  prezentującego loga zaprojektowane przez uczestników projektu.






 Spotkanie uczestników projektu online-30 kwietnia 2018 r..



 Obserwowanie działań innych uczestników projektu.




E-book prezentujący wspólne działania projektowe

                                        https://www.ourboox.com/books/flower-and-i-2/





 PRZEBIEG DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH
1. Założenie hodowli cebuli.
Założyliśmy hodowlę cebuli. Obserwowaliśmy jej rozwój. Dowiedzieliśmy się, czego potrzebuje roślina, aby rosnąć.















Nasze cebule urosły!








 2.Jak zbudowana jest roślina?
Poznaliśmy budowę żonkila. 



Obserwowaliśmy kwitnienie żonkila.









3. Warsztaty w Castoramie. Jak przesadzać kwiaty?
W ramach warsztatów w Castoramie nauczyliśmy się, jak przesadzać kwiaty. Pierwiosnki stały się ozdobą naszych domów i klasy.

                                      







Filmowa relacja z warsztatów:




4. Doświadczenie-Jak rośnie trawa?
Dowiedzieliśmy się , jak rośnie trawa. Pomógł nam w tym Pan Trawiastogłowy.









Pan Trawiastogłowy-etapy rozwoju.


5. Obserwujemy wiosnę
Wykonaliśmy zdjęcia wiosny-kwitnących wiosennych kwiatów, liści na drzewach, ptasich gniazd. Oto efekty naszej pracy w formie filmu:



6. Prace w szkolnym ogrodzie-sadziliśmy krzewy.















II Prace plastyczne wykonane w ramach projektu.

Wykonaliśmy  żonkile z papieru.



Wylepiliśmy kwiaty wiosenne z plasteliny.


Wykonaliśmy na komputerze rysunki kwitnących drzew owocowych.



Z papierowych rurek powstały  wiosenne drzewa.




Zrobiliśmy stokrotki z papieru.




Rysowaliśmy wiosenną łąkę.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz